Корпоративне навчання
Тренінги для корпоративного навчання
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Якщо ви або ваші колеги бажають ефективно вести:
- бізнес-презентації перед інвесторами, замовниками, VIP-клієнтами, представниками державних органів,
- виступи на бізнес-форумах, конференціях, виставках
- прес-конференції і брифінги
- інтерв’ю на телебаченні або радіо
Ми підкажемо і потренуємо вас і ваших колег!
Наші тренери розвивали ораторські та презентаційні навички: маркетологів, рекламістів, IT-фахівців, юристів, страхових брокерів і агентів, піарників, банківських працівників, представників MLM-бізнесу, співробітників колекторських компаній, представників виробничих компаній і торгових мереж, журналістів, персоналу туристичних компаній і інших.
Клієнти:
Зокрема, тренінги з ведення бізнес-презентацій були проведені для керівників та менеджерів таких компаній як А.Е.С.Кіївобленерго (понад 70 осіб), А.Е.С.Рівнеобленерго, «Райффайзен Банк Аваль» (8 тренінгів за 3 роки ), АММ (тренінг і практикум), БМС Консалтинг (тренінг і практикум), UBG – Українська бізнес-група (VIP-тренінг), Корпорація АІС (VIP-тренінг), ТОВ «Кредит-Рейтинг», АссіТАС (5 років співпраця, понад 300 осіб), GlaxoSmithKline – Ukraine
РИТОРИКА. ОРАТОРСЬКЕ МИСТЕЦТВО
Ми розвиваємо ораторську майстерність для багатьох сфер бізнесу, в тому числі для:
- юристів
- маркетологів
- страхових агентів
- програмістів
- представників МLМ-бізнесу
- …..та багато інших
Говорити впевнено і переконливо, впливово та аргументовано — це важливо для будь-якої сфери бізнесу
Клієнти:
Тренінги з риторики були проведені для керівників та менеджерів таких компаній як Luxoft, Oriflame, SimCorp, UBG корпорація, АІС корпорація, Арцзінгер, Грінтрейд, Посольство Швейцарії, Сільпо, Уркгазбанк, Юскутум, Ерідон і інших.
ПЕРЕГОВОРИ. ПРОДАЖ
Переговори про продаж послуг / товарів / ідей / рішень / проектів – для різних видів бізнесу.
Тренінги з переговорів – одна з найсильніших наших позицій. З 2001 р ми навчаємо переговірників багатьох вітчизняних і зарубіжний компаній. Ми проводимо переговори самі, присутні на переговорах клієнтів в якості консультантів.
Мета наших тренінгів по переговорам – системне навчання веденню переговорів. Бути не веденим, а управляти ходом переговорів від першого до останнього кроку! Екологічно, цивілізовано найскладніші і жорсткі переговори переводити в конструктивне русло.
Наші тренери є авторами методик за технологіями ведення переговорів в умовах жорсткої комунікації, маніпуляції і психологічного тиску … В самих різних вітчизняних ділових виданнях публікуються наші статті.
Клиєнти:
Найрізноманітніші задачі з ведення бізнес-переговорів були вирішені для таких компаній як «Райффайзен Банк Аваль» (2 тренінги), «ПрайсУотерхаусКуперс» (2 тренінги), «1+1 TV Broadcasting Company» (2 тренінги), «VALMI-Україна» , Seb Servis Life «Хіпп-Україна» (2 тренінги для топ-менеджерів), «Hertz- Перша лізингова компанія», «Аквавітал», «Джакузі-сервіс», «Акорд-Банк» (тривала програма навчання для топ-менеджерів)
ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ. МОВНИЙ ЕТИКЕТ. ЛИСТУВАННЯ
Якщо необхідно вдосконалювати ефективну ділову комунікацію з акціонерами, партнерами, клієнтами, контролюючими органами… — ці задачі вирішує тренінг.
В програму тренінгу з бізнес-комунікацій, на прохання замовника, зазвичай входять:
- Інструменти ефективної усної бізнес-комунікації
- Прийоми результативної письмової комунікації
- Елементи зовнішньої корпоративної комунікації
Телефонна комунікація важлива для колл-центрів та інформаційних центрів – такі тренінги проводяться для страхового бізнесу, банків, енергокомпаній, туристичних компаній, готелів.
Клієнти:
Системний розвиток навичок спілкування було проведено серед керівників і персоналу компаній – «Хіпп-Україна» (6 тренінгів за 2 роки, в тому числі для партнерів), «ПрайсУотерхаусКуперс» (6 тренінгів, 3 роки партнерства), «МТМ – лабораторія», « Райффайзен Банк Аваль »(4 тренінги),« Офіс-Солюшенс »(2 тренінги), АКБ« Укрсоббанк »(Київ, 70 осіб, 2 роки партнерства).
Тренінги:
УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ
Якщо мова йде про конфлікти всередині вашої компанії, рекомендуємо вам тренінг з ВНУТРІШНЬОКОРПОРАТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ.
Найчастіше такі тренінгу замовляють організації, співробітники яких 1) працюють в умовах жорстко лімітованого часу або 2) часто спілкуються з проблемними клієнтами. Це перш за все – банки, кредитні організації, тепло- і енергопостачальні компанії, служби оперативних замовлень (довідок) і т.п.
В програму тренінгу з УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ в залежності від задач,
що стоять перед замовниками, входять блоки:
- Спілкування зі складними людьми: конфліктними, які маніпулюють, чинять психологічний тиск
- Управління своїм емоційним станом – анти-стрес
Клієнти:
Ми не вважаємо етичним публікувати інформацію про те, де були нами проведені тренінги з внутрішньокорпоративних і зовнішніх конфліктів.
ОСОБИСТА ЕФЕКТИВНІСТЬ
В рамках нашої спеціалізації ми пропонуємо розвинути певні вміння і навички керівників і персоналу різних компаній та суспільних організацій.
Клієнти:
Особисту ефективність керівників і менеджерів ми розвивали в низці компаній: «Офіс Солюшенс», МТМ-лабораторія, Благодійний фонд «Полісся» та інших.
Тренінги:
ПЕРСОНАЛЬНИЙ ТРЕНІНГ
Зазвичай такий тренінг є міксом тренінгу та коучінгу.
Робота з тренером тет-а-тет виправдана, якщо:
- Є необхідність індивідуальної постановки певних навичок (ведення переговорів, публічних виступів, проведення презентацій)
- Є «слабкі місця», що заважають в роботі та поза нею
- У керівника є конфлікт в колективі і він хоче «почати з себе»
- Якщо людина відчуває емоційне вигорання, гіпервтому, дратівливість і т.д
Формат роботи – індивідуальний: від 2-х міні-тренінгів до тривалого (протягом декількох років, з різною періодичністю повторного звернення до нас).
Перевагою індивідуальних занять є:
- можливість гнучко вибудовувати графік зустрічей
- робота в режимі «швидка допомога» у вигляді зустрічі або телефонної консультації
- можливість одержувати особисте коригування та рекомендації від тренера
- розтягнутість у часі, що допомагає відпрацювати отримані навички на практиці та обговорити отриманий результат на наступному занятті