Корпоративне навчання в Центрі СПІКЕР

Ефективна презентація

Вивірені практикою складові успіху

Про курс:

Цільова аудиторія:

  • всі, кто проводить публічні презентації

Мета заходу:

  • підвищення ефективності публічного виступу

75% практики

Консультації за телефонами:

Тренеры:

Наталія
Лозійчук

Ефективна комунікація

Тренінг проводиться з 2002 року

В програмі тренінгу

не менше 75% практики для вдосконалення навичок

Ораторська майстерність: види виступів в / поза організації.

  • Види промов і їх особливості.
  • Внутрішньокорпоративні заходи.
  • Доповідь. Звіт. мотивуюче виступ
  • Нарада: особливості таких виступів.
  • Презентація ідей / рішень керівництва і колегам.
  • Презентація ідей / рішень партнерам, клієнтам.
  • Виступ на конференції, форумі та на ін. зовнішньокорпоративних заходах.
  • Інтерв’ю та робота в телеефірі: що важливо пам’ятати.
  • Елементи дебатів: що важливо вміти і використовувати.

Особистість оратора. Формування персонального стилю.

  • Власний риторичне стиль: складові складові.
  • Як зрозуміти свої сильні сторони і «вузькі місця»
  • Як розвивати персональні риторичні навички.
  • Чому кожному керівнику важливо мати «власний риторичне почерк»..

Риторика як технології комунікації.

  • Публічний виступ «як рентген» комунікаційних навичок.
  • Відмінні риси персонального і публічного спілкування. Чому другий так складно? Як його «спростити». Чи не знижуючи ККД впливу на людей.
  • Переконання, агітація, мотивування та інформування – для риторичних завдань
  • Публічний виступ / презентація: 3 основних етапи.
  • Основні критерії оцінки майстерності оратора.
  • Що робити, щоб бути переконливим? Необхідні складові.
  • Результативне виступ: критерії оцінки.

Ефективне виступ. Як домагатися бажаного результату

  • Покрокова підготовка.
  • Мета і тема виступу. Як співвідносити дані елементи публічного виступу?
  • Варіанти початку виступу. Необхідні складові (4 елементи). Типові варіанти невдалого початку виступу.
  • Виступ для різних аудиторій. Співвідношення тим, цілей і аналізу аудиторії.
  • Як враховувати оратору «статусність» аудиторії.
  • Аудиторія, яка «приймає рішення».
  • Види промов. Компонуємо середню частину мови (8-12 варіантів).
  • Аудит плану виступу: чому так важливий і як це робити?
  • Аргументація: логіка в мовної комунікації.
  • Теза. Аргумент.
  • Як краще «упаковувати» інформацію для переконання інших.
  • Метод ПРЕС – універсальний прийом переконання в презентаціях, а також і будь-який в письмовій та усній комунікації.
  • Аргументація: психологічні аспекти. Як їх враховувати і вбудовувати в текст промови?
  • Що потрібно сказати в кінці виступу? Значимість останніх фраз.
  • Фінальна частина виступу: типові помилки.
  • «Прикраси мови»: філологічні аспекти результативного виступу.
  • Допустима мовна маніпуляція: що і як. Коли вона просто необхідна!

Класика бізнес-презентації – основи для бізнес-риторики.

  • Ділова сфера: де місце презентації.
  • Трикутник бізнес-презентації.
  • Формати презентації.
  • Як працювати з технічними засобами і наочними матеріалами при проведенні презентації.
  • Зміна стилю бізнес-презентації в залежності від цілей і статусності аудиторії.

Комунікативна гнучкість оратора

  • Імпровізація і експромт: як розвинути у себе дані вміння і чому вони так важливі для ефективного виступу / презентації та роботи з аудиторією слухачів?
  • Як дати гідну і розгорнуту відповідь на питання аудиторії?

Робота зі «складною» аудиторією

  • «Рятувальний круг» для оратора. Що слід робити, якщо «щось не так»?
  • Що і хто робить аудиторію «складною»?
  • Вам заперечують? Відмінно!
  • Основні підходи при роботі з «складною аудиторією» / »складним співрозмовником».
  • 6-8 прийомів відповідей на «непрості» питання.
  • Робота з запереченнями як спосіб поліпшити взаємодію зі слухачами.

Впевнене публічний виступ. психологічні аспекти

  • Хвилювання оратора: добре чи погано?
  • Що робити з деструктивним хвилюванням?
  • Психологічний настрій: що обов’язково слід брати до уваги будь-якого спікера?
  • Прийоми психологічної самопідготовки. Вибираємо оптимальні для себе….
  • Техніки розвитку психологічної стійкості оратора. «До» і «під час» виступи

Техніка виступу

  • Техніки озвучування мови.
  • Як «запалити» аудиторію з перших слів.
  • Важливість перших хвилин. Правило 3-х секунд.
  • Елементи мовного етикету. Найбільш типові помилки оратора.
  • А якщо щось пропущено в тексті промови?
  • Як бути з застереженнями?
  • Що робити, якщо глядачі йдуть?
  • «Синусоїда» ефектного і ефективного виступу.
  • Фінал виступи: кульмінаційна мотивація слухачів.
  • Багато інших «фішки» оратора…

Управління слухачами. невербальна комунікація

  • Елементи зворотного зв’язку: невербальні складові.
  • Практичні поради для малодосвідчених ораторів (жести, поза, міміка, переміщення тіла тощо…).
  • Візуальний контакт з глядачами: Способи підтримки уваги.
  • Активізація зворотного зв’язку: як підтримувати інтерес слухачів до своєї мови: класифікація прийомів. Основні техніки.
  • Альфа-голос як інструмент переконання.
  • Інтерактивна взаємодія зі слухачами: де, коли, як краще.

Тайм-менеджмент презентації

  • Обсяг тексту промови: як можна заздалегідь прорахувати тривалість виступу.
  • Початок і фінал виступу: скільки часу на це запланувати?

Техніка виступу з використанням технічних засобів

    (POWER POINT, зокрема. Блок відпрацьовується виключно на робочих презентаціях учасників тренінгу).
  • Техніка озвучування презентації.
  • Інтерактівное взаємодія зі слухачами в презентаціях з використанням РР.
  • Композіціонно-риторичне, психологічний і технічний аспекти бізнес-презентацій.
  • Основние вимоги до змістового наповнення слайдов.
  • Практичні рекомендації щодо оптимізації слайдів.
  • Особливості подачі текстової та цифрової інформації, даних великого об’ему.
  • Типові помилки в підготовці презентації з використанням РР.

Даний тренінг завжди адаптується під цілі та завдання компанії-замовника. Передбачена передтренінгова підготовка

Детальна програма

Меня заинтересовал тренинг «Ефективна презентація»
 

Заказчик обучения

не обязательно

Контактное лицо