Ефективна презентація
Вивірені практикою складові успіху
Про курс:
Цільова аудиторія:
- всі, кто проводить публічні презентації
Мета заходу:
- підвищення ефективності публічного виступу
75% практики
Консультації за телефонами:
- +380 44 247-06-68
- +380 63 247-06-68
- +380 67 442-74-72
- +380 99 911-20-05
Тренеры:

Наталія
Лозійчук
Ефективна комунікація
Тренінг проводиться з 2002 року
В програмі тренінгу
не менше 75% практики для вдосконалення навичок
Ораторська майстерність: види виступів в / поза організації.
- Види промов і їх особливості.
- Внутрішньокорпоративні заходи.
- Доповідь. Звіт. мотивуюче виступ
- Нарада: особливості таких виступів.
- Презентація ідей / рішень керівництва і колегам.
- Презентація ідей / рішень партнерам, клієнтам.
- Виступ на конференції, форумі та на ін. зовнішньокорпоративних заходах.
- Інтерв’ю та робота в телеефірі: що важливо пам’ятати.
- Елементи дебатів: що важливо вміти і використовувати.
Особистість оратора. Формування персонального стилю.
- Власний риторичне стиль: складові складові.
- Як зрозуміти свої сильні сторони і «вузькі місця»
- Як розвивати персональні риторичні навички.
- Чому кожному керівнику важливо мати «власний риторичне почерк»..
Риторика як технології комунікації.
- Публічний виступ «як рентген» комунікаційних навичок.
- Відмінні риси персонального і публічного спілкування. Чому другий так складно? Як його «спростити». Чи не знижуючи ККД впливу на людей.
- Переконання, агітація, мотивування та інформування – для риторичних завдань
- Публічний виступ / презентація: 3 основних етапи.
- Основні критерії оцінки майстерності оратора.
- Що робити, щоб бути переконливим? Необхідні складові.
- Результативне виступ: критерії оцінки.
Ефективне виступ. Як домагатися бажаного результату
- Покрокова підготовка.
- Мета і тема виступу. Як співвідносити дані елементи публічного виступу?
- Варіанти початку виступу. Необхідні складові (4 елементи). Типові варіанти невдалого початку виступу.
- Виступ для різних аудиторій. Співвідношення тим, цілей і аналізу аудиторії.
- Як враховувати оратору «статусність» аудиторії.
- Аудиторія, яка «приймає рішення».
- Види промов. Компонуємо середню частину мови (8-12 варіантів).
- Аудит плану виступу: чому так важливий і як це робити?
- Аргументація: логіка в мовної комунікації.
- Теза. Аргумент.
- Як краще «упаковувати» інформацію для переконання інших.
- Метод ПРЕС – універсальний прийом переконання в презентаціях, а також і будь-який в письмовій та усній комунікації.
- Аргументація: психологічні аспекти. Як їх враховувати і вбудовувати в текст промови?
- Що потрібно сказати в кінці виступу? Значимість останніх фраз.
- Фінальна частина виступу: типові помилки.
- «Прикраси мови»: філологічні аспекти результативного виступу.
- Допустима мовна маніпуляція: що і як. Коли вона просто необхідна!
Класика бізнес-презентації – основи для бізнес-риторики.
- Ділова сфера: де місце презентації.
- Трикутник бізнес-презентації.
- Формати презентації.
- Як працювати з технічними засобами і наочними матеріалами при проведенні презентації.
- Зміна стилю бізнес-презентації в залежності від цілей і статусності аудиторії.
Комунікативна гнучкість оратора
- Імпровізація і експромт: як розвинути у себе дані вміння і чому вони так важливі для ефективного виступу / презентації та роботи з аудиторією слухачів?
- Як дати гідну і розгорнуту відповідь на питання аудиторії?
Робота зі «складною» аудиторією
- «Рятувальний круг» для оратора. Що слід робити, якщо «щось не так»?
- Що і хто робить аудиторію «складною»?
- Вам заперечують? Відмінно!
- Основні підходи при роботі з «складною аудиторією» / »складним співрозмовником».
- 6-8 прийомів відповідей на «непрості» питання.
- Робота з запереченнями як спосіб поліпшити взаємодію зі слухачами.
Впевнене публічний виступ. психологічні аспекти
- Хвилювання оратора: добре чи погано?
- Що робити з деструктивним хвилюванням?
- Психологічний настрій: що обов’язково слід брати до уваги будь-якого спікера?
- Прийоми психологічної самопідготовки. Вибираємо оптимальні для себе….
- Техніки розвитку психологічної стійкості оратора. «До» і «під час» виступи
Техніка виступу
- Техніки озвучування мови.
- Як «запалити» аудиторію з перших слів.
- Важливість перших хвилин. Правило 3-х секунд.
- Елементи мовного етикету. Найбільш типові помилки оратора.
- А якщо щось пропущено в тексті промови?
- Як бути з застереженнями?
- Що робити, якщо глядачі йдуть?
- «Синусоїда» ефектного і ефективного виступу.
- Фінал виступи: кульмінаційна мотивація слухачів.
- Багато інших «фішки» оратора…
Управління слухачами. невербальна комунікація
- Елементи зворотного зв’язку: невербальні складові.
- Практичні поради для малодосвідчених ораторів (жести, поза, міміка, переміщення тіла тощо…).
- Візуальний контакт з глядачами: Способи підтримки уваги.
- Активізація зворотного зв’язку: як підтримувати інтерес слухачів до своєї мови: класифікація прийомів. Основні техніки.
- Альфа-голос як інструмент переконання.
- Інтерактивна взаємодія зі слухачами: де, коли, як краще.
Тайм-менеджмент презентації
- Обсяг тексту промови: як можна заздалегідь прорахувати тривалість виступу.
- Початок і фінал виступу: скільки часу на це запланувати?
Техніка виступу з використанням технічних засобів
- (POWER POINT, зокрема. Блок відпрацьовується виключно на робочих презентаціях учасників тренінгу).
- Техніка озвучування презентації.
- Інтерактівное взаємодія зі слухачами в презентаціях з використанням РР.
- Композіціонно-риторичне, психологічний і технічний аспекти бізнес-презентацій.
- Основние вимоги до змістового наповнення слайдов.
- Практичні рекомендації щодо оптимізації слайдів.
- Особливості подачі текстової та цифрової інформації, даних великого об’ему.
- Типові помилки в підготовці презентації з використанням РР.
Даний тренінг завжди адаптується під цілі та завдання компанії-замовника. Передбачена передтренінгова підготовка